Toiminta

Senpai järjestää jäsenilleen, sekä jäsenten kanssa, monipuolisesti erilaisia tapahtumia:

Toimistollamme uudella Terrakodilla olemme melkein joka perjantai kello 17.00 eteenpäin. Muulloinkin kannattaa käydä kokeilemassa onneaan, sillä ihmisiä muista seuroista on paikalla jatkuvasti. pidämme yllä laajahkoa mangakirjastoa*. Lisäksi toimistolla on luettavissa myös aikaisempia numeroita Anime sekä Japan Pop -lehdistä, joista meillä on tallessa käytännössä kaikki ilmestyneet kappaleet vuoteen 2013 asti, jotka kirjaston tavoin ovat täysin vapaasti jäsenien käytössä. Terrakodista voisikin puhua enemmän seurojen yhteisenä olohuoneena kuin toimistona! Videoilloissa pyrimme aina esittelemään laadukkaita sarjoja, jotka eivät välttämättä ole suuren yleisön tiedossa, mutta usein sarjoja esitellään lisäksi tietyn teeman tai genren mukaisesti. Järjestämme myös animekaraokea noin kerran kuussa.

Aika ajoin Senpai ry pitää hengailuiltoja ja muita vaihtuvateemaisia tapahtumia. Aiempien teemailtojen aiheina ovat olleet esimerkiksi Mahjong:n pelaaminen, AMV:t sekä animekrääsä kirpputori. Kehotamme jäsenistöä jakamaan ideoitaan tapahtumille – mitä sinä haluaisit tehdä seuraavalla kertaa?

Senpai ry:n kirjasto

Jos sinulla on kysyttävää kirjastomme toiminnasta, lähetä sähköpostia seuran hallituksen osoitteeseen seele ät lists piste utu piste fi.

Seuran jäsenet voivat lainata kaikkia seuran kirjastosta löytyviä teoksia.

Liity jäseneksi

Senpain jäseneksi voi liittyä sähköisellä lomakkeella.