Seuran toimiston osoite on:
Ylioppilastalo B, 1. kerros (ovesta sisään ja heti oikealle, käytävän päähän)
Rehtorinpellonkatu 4
20500 Turku

Hyvät maamerkit toimistolle ovat, että se sijaitsee Turun kauppakorkeakoulua vastapäätä olevassa vihreässä kerrostalossa.

Senpain sijaintiKlikkaa karttaa päästäksesi isommalle kartalle.                             © OpenStreetMapin tekijät

Kuva talosta

Seuran jäseniä varten pidetään yllä sähköpostilistaa, jolle voi vapaasti liittyä ja jolle jokainen jäsen voi kirjoittaa; sen osoite on tas ät lists piste utu piste fi. Myös seuran tärkeimmät uutiset ja tiedotukset tulevat nettisivujen lisäksi listalle.

Seuralla on oma ryhmä Facebookissa. Senpain löytää myös Instagramista sekä Discordista.

Hallituksen saa kiinni sähköpostiosoitteesta

seele ät lists piste utu piste fi.

Tai voit laittaa palautetta täältä

Yhteyttä saa ja kannattaa ottaa kaikissa seuraan liittyvissä asioissa: mietitkö esimerkiksi jäseneksi liittymistä muttet tiedä, milloin kannattaisi tulla paikalle? Onko sinulla idea seuran toiminnan kannalta? Ota rohkeasti yhteyttä, me kyllä vastaamme!